Oplysning til mæglere

I forbindelse med køb og salg af ejendom følger her oplysning til mæglere.

Oplysninger er senest opdateret april 2022.

• Enhver ejer af parceller i Villabyen Landlyst har tinglyst pligt til at være medlem af foreningen og betale det fastsatte kontingent til denne.
  • Foreningens formål er at virke for et godt sammenhold i foreningen og at varetage medlemmernes interesser i alle fælles anliggender, herunder administration af alle fællesudgifter og vedligeholdelse af fælles veje. Grundejerforeningen varetager bl.a. kloakrensning på fælles veje.
  • Indskud til grundejerforeningen: 0 kr.
  • Generalforsamlingen tager stilling til kontingent hvert år. I 2022 er kontingentet fastsat til 600 kr.
  • Der er ingen vejgæld eller anden gæld.
  • Der er ikke vedtaget projekter, som vil fordyre kontingentet.
  • Information til medlemmer i grundejerforeningen foregår elektronisk. Derfor er det nødvendigt at være tilmeldt foreningens nyhedsbrev, hvor der bl.a. kommer indkaldelse til generalforsamlinger. Tilmelding til nyhedsbrevet kan foretages via foreningens hjemmeside gf-landlyst.dk. Såfremt et medlem ikke har mailkonto, skal dette meddeles formanden.

Links til anden relevant information vedr.:

Kontakt bestyrelsen for flere informationer.

Der opkræves ekspeditionsgebyr på 800 kr. for bestyrelsesunderskrift på oplysningspapirer fra foreningen. Foreningens konto hos Arbejdernes Landsbank: Reg.: 5321 Kto.: 0252379.