Fælles udstyr til udlån i grundejerforeningen

Villabyen Landlyst råder over fælles udstyr, der udlånes til foreningens medlemmer.

Har du udstyr eller redskaber, du vil låne ud til dine naboer og som skal med på nedenstående liste, er du velkommen til at kontakte bestyrelsen (mail@gf-landlyst.dk).

Pavilloner (easy-up) kan bookes ved at skrive til mail@gf-landlyst.dk

• 4 stk. á 3×3 meter
  • Cremefarvede
  • 12 stk. sider (heraf 6 sider med vindue)
  • 6 stk. samlebeslag (så pavilloner kan placeres ved siden af hinanden)
  • 4 stk. “tagrender” (så det ikke regner ned mellem pavillonerne)
  • 16 stk. 6kg-vægte til pavillonernes ben (så pavilloner bliver stående også i blæsevejr)

Pavilloner kan anvendes af foreningens medlemmer på egen matrikel eller foreningens fællesarealer/veje. Såfremt pavillonerne skal anvendes til formål, der tjener til hele foreningens gavn (fx fælles arrangementer) kan pavillonerne efter forudgående aftale med bestyrelsen anvendes andre steder i lokalområdet.

Se beskrivelse af det udstyr, der følger med, når du booker hhv. 1, 2, 3 eller 4 pavilloner.

Bord- og bænkesæt kan lånes ved at skrive til mail@gf-landlyst.dk.

• 3 sæt med hver 1 bord og 2 bænke. Plads til 4 personer/bænk (8 personer/bord).

Lyskæder kan lånes ved at skrive til mail@gf-landlyst.dk.

• 2 lyskæder med hver 4,5 m kæde med lys + 5 m forlængerledning (kan forlænges)
  • 6 suppleringskæder på hver 4,5 m og med 10 klare LED-pærer
  • Kan anvendes udendørs

Redskaber

• Tromle
  • Brøndrenser/kloakrenser
  • Rensefjeder/nedløbsrørsrenser

Redskaber lånes via opslag i foreningens facebookgruppe (G/F Landlyst – Amager). Ordningen fungerer på den måde, at du henvender dig til det medlem, der pt. opbevarer redskabet – herefter orienterer du i facebookgruppen om, at du fremadrettet opbevarer redskabet.

Rævefælde kan lånes ved at kontakte Søren Larsen, Mantuavej 17 på tlf 40 54 69 94.

Fanger du en ræv, er du selv ansvarlig for bortskaffelse! Husk altid på, hvornår der er jagttid for ræve.