TDC NET svarer på spørgsmål 31. januar kl. 14-16

Kære alle

Vi har netop i dag fået information fra TDC NET om, at der den 31. januar kommer en fiberkonsulent og svarer på spørgsmål om udrulning af fibernet i vores område. Informationen videresendes hermed, se information fra TDC NET nedenfor.

Fiber fra TDC NET kommer snart til jeres grundejerforening.

Vi har fra TDC NETs side et ønske om, at alle, der bliver berørt af vores fiberudrulning, har en god oplevelse. Som en ekstra service til jer, stiller vi i den forbindelse en af vores fiberkonsulenter til rådighed i et par timer. Denne service er helt gratis og uforpligtende. Fiberkonsulenten står til rådighed for at svare på eventuelle spørgsmål omkring fibernet generelt, og særligt TDC NETs fiberudrulning i jeres område. Vores fiberkonsulent vil stå til rådighed på parkeringspladsen ved:

Kaldæavej 13, København (Lille parkeringsplads v. Skolen Ved Sundet) tirsdag d. 31/01-2023 kl. 14-16.

For at flest mulige borgere i området har mulighed for at kigge forbi, må I meget gerne videredele informationerne, fra denne mail, til medlemmer af jeres grundejerforening.

Vi håber, at I vil tage godt imod vores fiberkonsulent og benytte denne gratis mulighed til at få svar på alle eventuelle spørgsmål om fibernet og lære om, hvordan vi arbejder med fiberudrulningen på netop jeres veje.